School of the Moon 2014-2015

Speel hier de rpg
Plaats reactie
Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 03-12-2014 19:32

-Nacht-

Wanneer Leah merkt dat Cornway er vandoor gaat sprint ze achter hem aan maar ze was te laat om Greadr te beschermen van die klap. Ze keek bezorgd naar hem maar daarna kwaad naar Cornway. Ja, ze had nu gefaald maar dat zou niet nog een keer gebeuren. Ze schrok zich rot van Ella die ineens ook een klap uit deelde en Cornway zelfs op de grond kreeg en daarna riep dat ze op moesten houden met de drama.
"We zitten in de reality,"mompelde Leah, die geen idee had wat een reality reeks was. Ze keek naar haar kamer genoot maar ging snel op Cornway zitten voor hij er weer vandoor zou gaan.

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 03-12-2014 19:41

(Ella)
Cornway keek droog naar Leah. Alsof hij niet bepaald onder de indruk was. "Een reality reeks is een.. soort parodie op de werkelijkheid zoals ik het noem. Alles is meer drama." leg ik kort uit. "Maar serious.. waarom nemen we Cornway niet gewoon mee, voeden hem een waarheidsdrankje en vragen alles wat we willen weten? Ik weet dat het bestaat.. het stond in mijn voorbereidende boeken. Wordt er dan zo weinig aan gedacht te gebruiken?" Ik zie Cornways gezicht. Het was duidelijk dat hij het geen leuk idee vond. Hij pakte Leah bij haar middel en stond op. Leah nog steeds onder zijn arm houdend. "Ik weiger!" gromt hij kwaad naar mij. Ik kijk met een schuin hoofd naar LEah, die daar zo hing te bungelen onder Cornway's arm. "Uhm.. leuke kledingkeuze.." zeg ik droogjes.

Leah schudde haar hoofd. De geschiedenis van Cornway hoefde niet duidelijk gemaakt te worden aan de rest en dat wilde ze dan ook beschermen. "Ik ben ook tegen een waarheidsdrankje," piepte ze toen, half bungelend onder de arm van Cornway. Hoewel het geweldig zou zijn als er een herinneringsdrankje bestond... Ze keek even nar haar eigen kleding toen ze dat zo hoorde van Ella. "Uhm ja, zoals ik al zei heeft Cornway dat uitgekozen," zei ze toen met een glimlach.

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 03-12-2014 20:04

(Ella)
Ik knipper een paar keer. "Maar hoe weten we dan of hij het gedaan heeft of niet? Van vorig jaar? Van nu bij jou?" Ik schud mijn hoofd. "Ach, los het zelf op." zeg ik terwijl ik mijn hand wat ophef. Deze drama terwijl ik ook nog zo slaperig was maakte me wat slechtgezind. "Ik snap niet hoe dit alles kan in de magische wereld." grom ik zachtjes. Ik wandel verder en bots tegen een meisje met bruine haren en ogen. Verbaast kijk ik haar aan. "Nog iemand wakker om 2 uur 's nachts!" roep ik dan uit. Isolde fronst diep "hoor wie het zegt.. wat doen jullie hier?" ze ziet Greadr. "Oh.. klassenoudste.. herkent ze hem.. Ik ehh… sorry van gisteren dat ik verdwenen was uit de groep ik.. eh.. was verdwaald in de bibliotheek…"

"Voer hem dronken en hij verteld je alles zoals een waarheidsdrankje," zei Leah die nog altijd in Cornways armen bungelde. Ze keek Ella aan. "Hij heeft het niet gedaan, beter nog hij heeft nooit eerder iemand verkracht dus hou op met hem daarvan te beschuldigen." zei ze tegen iedereen.
Greadr keek op naar het andere meisje en gaf haar een glimlach. "Maak je geen zorgen over dat je ineens weg was. De rondleiding was redelijk abrupt geëindigd niet veel later," zei hij rustig. "Kunnen we wat voor je doen?"

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 03-12-2014 20:43

(Ella)
"Ah.. ik.. ik hoorde gewoon veel geluid hier. Ik kon toch niet slapen dus vroeg me af wat er aan de hand was.. ik voelde me wat bezorgd." zei Isolde. Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. "Veel drama, dat is er.." zeg ik dan. Waarna ik verder naar boven wandel. "Ik ga slapen." zeg ik dan.

(Cornway)
Ik kijk naar Leah onder mijn arm en laat haar los, zodat ze op de grond valt. "Ik wil gewoon dat iedereen me met rust laat. Ook jij Leah, want elke keer als jij komt gebeurd er wel weer wat! Zoals nu weer!" Het maakt me niet uit dat die Isolde erbij is komen staan en met die grote oogjes van haar vragend rondkijkt. Pff..

Leah kwam met een plof op de grond. Ze keek Cornway even aan en besloot hem voor nu met rust te laten. Maar morgen als de lessen begonnen zou ze hem gewoon weer volgen. Ze zou niet zo snel opgeven op hem. Ze krabbelde overeind en liep Ella toen achterna. "Welterusten iedereen," zei ze toen en liep verder. Ze ging naast Ella lopen. "Sorry van dit alles," zei ze toen zachtjes tegen haar. "Dit was nooit echt mijn bedoeling geweest, deze scene.."

Greadr zuchtte toen de twee meiden weg liepen. Hij keek naar Cornway. Leah mocht zeggen wat ze wilde, hij vertrouwde Cornway nog altijd niet. Daarna ging zijn blik naar Isolde. "Ga maar weer terug naar bed," zei hij vriendelijk tegen haar. "Er is niets aan de hand."

(Isolde)
Ik kijk Greadr aan. Hij was klassenoudste. Wat als ik nu.. hmm.. "Weet je het zeker?" vraag ik zachtjes aan hem. "Je ogen zeggen wat anders.." Ik glimlach lief. "Als er wat is, je kan altijd komen.. ik kan misschien niet veel aanbieden maar ik kan luisteren!" zeg ik dan "en ik ben het je wel schuldig, na de groep zo kwijt geraakt te zijn!"

(Ella)
"Maakt niet uit.. ik snap gewoon niet alle moeite. Iedereen wil iedereen zien hangen ofzo? Ook.. waarom geen waarheidsdrankje? Dan zou iedereen Cornway met rust laten." Ik kijk met een frons voor me "Tegelijk snap ik ook niet waarom Cornway constant de schuld op zich neemt. Hij heeft gisteren tegen Greadr gezegd dat hij je verkracht had.. terwijl jij zei dat je enkel uitgekleed en vastgebonden werd.. maar niks meer.. ik snap die jongen niet.."

Greadr keek naar het meisje. Zat ze nu te flirten met hem? Hij wist het niet zeker dus besloot er maar gewoon niet op in te gaan. "Mijn ogen zeggen alleen dat ik doodop ben. En jij zou dat ook moeten zijn, ik breng je naar je kamer," zei hij dan tegen haar. "Morgen vroeg op, dus ik denk dat het voor iedereen gewoon beter is om te gaan slapen," zegt hij rustig tegen haar.

Leah keek opzij en zuchtte toen. "Hij wil alleen stoer doen. Iemand anders heeft het gedaan maar hij heeft de schuld op zich genomen. Iets wat ik best knap vind overigens. Ik ga je niet vertellen hoe en wat. Ik weet ook niet veel maar wat ik weet vertel ik niet zomaar vanwegen zijn privacy. Laat hem maar kletsen over dat hij me verkracht heeft. Om eerlijk te zijn... hij is zo erg niet eens. Hij kust goed," zei ze toen en voelde dat ze bij het laatste zinnetje rood aan begon te lopen.

Plaats reactie