School of the Moon 2014-2015

Speel hier de rpg
Plaats reactie
Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 02-12-2014 22:51

-Middag-

Zachtjes moest Leah lachen. "Dus een geniale man die alles van magie weet maar er niets mee kan. Right.... Dan weten we nu ook direct waarom hij zo is de hele tijd, hij ziet iedereen met magie en kan het zelf niet. Is vast erg frustrerend..." zei ze terwijl ze zijn arm weer over haar schouder legde en dit keer vast hield en in de richting van de school ging. Ze was van plan gewoon even bij hem te blijven. Nu hij dronken was, was hij veel opener. Zou hij zich dit morgen nog herinneren?

Greadr keek naar het tweetal en toen Ella zei over het manipuleren knikte hij. "Ja, misschien maar beter van wel." zei hij toen en kwam overeind. Hij trok Ella ook overeind en begon toen in de richting van de twee te lopen. "Hij is ook dronken... Ik vertrouw hem daarom nog minder met Leah in de buurt.." zei hij tegen haar maar hield zijn stem wat in omdat ze dichterbij kwamen. "Ik neem hem wel over Leah," zei hij toen tegen haar.

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 02-12-2014 22:56

-Middag-

(Ella)
"Whoot.."" klinkt het zacht van mij als ik plots meegetrokken word door Greadr. "Aha.." zeg ik dan zacht. Hij leek me al veel te vrolijk voor een crimineel. Wat onzeker zwaai ik wat naar Leah als we eenmaal voor hen staan.

(Cornway)
Ik haal mijn schouder op. "Waaarschijnlijk…oh.. als we het over de duivel hebben.." Ik zie Greadr komen en ga meteen rechter staan. "Dude, jij raakt me niet aan jij.." Ik wilde beginnen met beledigen maar kijk dan schuins naar Leah. Ze had gevraagd me te gedragen.. Snuivend kijk ik Greadr aan. "Mijn beeeeste vriend~" begin ik dan uitermate sarcastisch. "Hoe is het leven? Alles goed hoop ik? Mooi! Leef lang en gelukkig en uhm.. haal goede punten en.. pff.. nog wat.. goedsels.. goede goedsels.. whatever.." Ik wapper wat met mijn hand. "Maar je raakt me nog altijd niet aan!" sis ik dan tussen mijn tanden door.

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 02-12-2014 23:02

-Middag-

Leah keek even naar Greadr en Ella die erij kwamen staan. Ze merkte dat Cornway al direct een beledigende opmerking wilde maken naar Greadr toe, maar hij begon ineens overdreven sarcastisch lief te zijn. Leah keek er even naar en sloeg toen haar hand voor haar voorhoofd.
"Ja, genoeg zo, jij gaat eerst opfrissen en van die dronkenheid af komen voor je verder gaat praten," zei ze toen tegen Cornway en wilde hem mee trekken. Greadr ging alleen voor hem staan.
"Zoals ik het zei Leah, neem ik het wel over. Ik heb je gewaarschuwd maar blijkbaar blijft hij je in zijn macht houden. Ella kan je haar mee..." Hij kon zijn zin niet afmaken, want hij belande op de grond nadat Leah hem hard in zijn gezicht geslagen had, wat hij daar eerder ook bij Cornway had gedaan.
"Bemoei je niet met mijn leven snul!" Snauwde ze toen kwaad terwijl ze Cornways arm pakte en hem mee sleurde erbij vandaan voor hij haar voorbeeld ging volgen. "ER IS NIETS GEBEURD," schreeuwde ze nog naar Greadr.

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 02-12-2014 23:06

-Middag-

(Cornway)
Ik floot. "wat een slag, ik ben onder de indruk." grinnik ik, terwijl ik me laat meetrekken door Leah. "Misschien heb ik dan toch liever een klap van Greadr dan een klap van jou~" complimenteer ik haar. Waarna ik nogmaals grinnik. "Weelll. technisch gezien.." begin ik terwijl ik fluisterend op mijn vingers begin te tellen als ze dat geroepen had. Maar ik bleef de tel maar kwijtraken.

(Ella)
"Greadr!" roep ik geschrokken uit. Wat was dat nu.. waarom.. ik kniel bij Greadr neer. "Alles.. alles oke?" Met een frons kijk ik Leah en Cornway na. Waarom had ze hem nu geslagen… Deze mensen houden in ieder geval van drama.. Ik kijk weer bezorgd naar Greadr.

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 02-12-2014 23:13

-Middag-

Leah keek naar Cornway en gaf hem een kleine grijns. "Dankjewel," zei ze toen met een brede grijns. Ze liep de trap op (iets wat lastig ging met wankelende Cornway). "Oh hou op met tellen en concentreer je liever op de treden," zei ze tegen hem. "Er is niets gebeurd, zand erover hup," ze sloeg hem op zijn kont om hem aan te sporen de trappen op te gaan.

Greadr wreef beduusd over zijn gezicht heen en keek Cornway en Leah naar. "Ik denk van wel.. Waar sloeg dat ineens op..." mompelde hij toen terwijl hij overeind kwam. Had Cornway Leah al zover in zijn macht dat ze al mensen in elkaar sloeg voor hem?

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 02-12-2014 23:18

-Middag-

(Cornway)
"wha!" ik strompel naar voren als ik plots eens slag tegen mijn achterwerk voel. "En als ik dat doe denkt iedereen dat ik diegene verkracht heb. Waar is de eerlijkheid?" brom ik. Maar ik grinnik ook alweer. Ik wandel zo goed en kwaad mogelijk de trappen op. Mijn kamer in. Die Remco is er nog steeds niet. Misschien heeft h'm een vriendinnetje gevonden, zit hij daar, zou mooi zijn. Ik trek al wankelend mijn shirt uit en gooi het ding op de grond. Ook mijn schoenen en kousen schop ik uit. Met moeite begin ik aan mijn broek. Maar het gaat zo lastig dat ik me gefrustreerd achterover op mijn bed laat vallen. "Meh.." klinkt het zacht.

(Ella)
"Op je gezicht.." zeg ik droogjes als hij zei waar het op sloeg. Ik kom ook recht als hij rechtstaat. Ik krab over mijn wang heen. "Kan het niet zijn dat.. well.. leah .. hem niet gewoon leuk begint te vinden?" Ik haal mijn schouders op "Aan het eerste verhaal te horen is hij best goed in het verwennen van iemand en.. nou.. hij is niet lelijk.. dus.."

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 02-12-2014 23:28

-Middag-

"Dat is het voordeel van een vrouw zijn, nu hup naar je kamer," zei ze en volgde hem gewoon. In de kamer pakte ze het shirt op dat Cornway op de grond gooide en legde het over een stoel heen. Ze keek niet toe hoe Cornway zich uitkleedde, maar toen hij ineens op het bed neer viel trok ze haar wenkbrauw op. Ze liep naar hem toe en deed de knoop van zijn broek los en trok zijn broek uit, zijn onderbroek meetrekkend. Ze legde alles neer op de bureaustoel en liep toen de badkamer even in. Ze deed de kamerdeur op een kier en deed haar eigen shirt even uit om hem uit te knijpen in de wasbak aangezien die doorweekt was en het best wel koud werd op deze manier, maar om Cornway nu in de steek te laten...

"Wie gaat nou iemand als Cornway leuk vinden," Bromt Greadr. "Gewelddadig vriendje die er met iedereen vandoor gaat.." Hij keek Ella even aan toen ze zei dat ze Cornway niet lelijk vond. Dat stond gelijk aan dat hij knap was.... "Meiden hebben geen smaak," mompelde hij toen meer tegen zichzelf.

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 02-12-2014 23:35

-Middag-

(Cornway)
"eh?" ik kijk op. Mijn broek was weg. Al doe ik niet de moeite mezelf te bedekken. Het toont nu ook enkele wonden en plekken op mijn benen. Achja. Ik ga rechtop zitten en zie nog net Leah in de badkamer verdwijnen. Hmm? Ik ga wat meer opzij. Oh.. ze trekt haar shirt uit. Met een grijns op mijn gezicht sta ik op en wandel, zo casual mogelijk, de badkamer in. "Yo.. zonder kleding zie je er zoveel mooier uit~" probeer ik een mislukt compliment. Ik lach wat en zak opnieuw door mijn benen. "Oops.." zeg ik dan. Ik duw mezelf weer recht en leg mijn hand op Leah's schouder ter steun. "Je bent ijskoud…" sis ik tegen haar. Ik wandel naar het bad toe dat er ook stond en draai de kranen open. Ik ga toch niet kunnen staan in de douche. "Laten we in bad.. oeps!" ik val bijna in het bad maar weet nog net mijn evenwicht te behouden. Pfoe. Ik pak het badzeep en doe er wat in. Hmm schuim.

(Ella)
Ik haal mijn schouders opnieuw op. "Just sayin'" Al leek hij er wel erg gefrustreerd in te geraken. "Uhmm vind je Leah soms leuk..ofzo…?" probeer ik dan. Hij reageerd zo geërgerd bij het idee.. so..Ik hou mijn hoofd wat schuin maar schud dan van nee. "Laatmaarzitten, wil je wat zalf voor die slag? Het begint blauw te zien.." sjeez, Leah zag blauw, cornway zag blauw, en nu Greadr ook. Ga ik binnenkort ook blauw zien?

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 02-12-2014 23:43

-Middag-

Leah schrok op van Cornway die de badkamer binnen kwam. Aangezien hij daar net nog had gelegen had ze niet verwacht dat hij hier ineens zou staan, maar als ze het niet gewild had, had ze de badkamer op slot moeten doen. "Dan heb je pech dat ik alsnog mijn bh aan heb," zei ze rustig tegen hem. Ze keek even naar hoe Cornway op de grond was en overeind probeerde te komen. Als hij zijn handen op haar schouders legt lijken haar schouders even te gloeien. Ze keek daarna hoe hij de kranen van het bad opende en ze volgde hem en zette hem op de juiste temperaturen. "Jij gaat in bad," zei ze tegen hem terwijl ze hem hielp met het opstapje van het bad terwijl het bad nog aan het vollopen was.

Wat? Hij Leah leuk vinden? Hij was dan wel verantwoordelijk voor haar maar nee, hij vond haar niet leuk! In elk geval niet zoals dat hij Ella leuk vond... Maar het mocht niet, ze was een eerstejaars. Het zou fout overkomen. "Ik hoef geen zalfje, maak je geen zorgen het komt wel goed," zei hij tegen haar.

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 02-12-2014 23:47

-Middag-

(Cornway)
"Kom erbijjj~" zeg ik terwijl ik haar me het bad in laat begeleiden. Ik hang wat aan de badleuning en trek aan haar rokje. "Je bent ijskoud, straks word je ziek!" Ik trek wat harder aan het rokje, met de bedoeling haar het bad in te krijgen. Maar ik trek het per ongeluk naar beneden. Verbaast knipperend kijk ik nu naar het onderbroekje op mijn ooghoogte. "Oh.. oeps?" mompel ik. Ik kijk naar boven naar Leah. Eaahhhmmmmm Ik probeer het rokje weer naar boven te duwen. Maar al mijn gefrunnik aan haar kleding daar helpt niet bepaald. "tssk.. meisjes kleding… zoveel makkelijker uit dan aan te doen.." mompel ik zacht.

Plaats reactie