School of the Moon 2014-2015

Speel hier de rpg
Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 02-12-2014 23:51

-Middag-

Leah keek hem even aan. Hij was zo dronken als wat en ze betwijfelde of hij zich dit later nog allemaal zou herinneren. Ze pakte zijn handen vast en liet hem haar rokje los laten. Als dat gebeurd was liep ze naar de deur toe en deed hem op slot zodat er niemand zomaar binnen kon komen. Ze knielde neer bij het bad en keek Cornway aan. "Niet verdrinken," zei ze zachtjes tegen hem.

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 02-12-2014 23:54

-Middag-

(Cornway)
Ik volg wat Leah doet en kijk haar aan als ze voor me neerknielt. Ik glimlach als ze tegen me zegt niet te verdrinken. "alleen in je ogen~" flirt ik dan. Waarna ik voorover buig en een kusje op haar lippen druk. Maar al snel grijp ik haar beet en trek haar over de rand het bad in. "Maar je bent nog steeds ijskoud!~" lach ik. Ik begin haar kleding uit te doen. Zodat ze daar tenminste geen last van heeft. Lijkt me zo vervelend.. koude natte kleding.

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 02-12-2014 23:57

-Middag-

"Flirt nog een keer met me zoals dat en je kan me niet meer als seksslaafje gebruiken hoor," zei ze met een grijns tegen hem. Het kusje accepteerde ze dan weer wel, maar voor ze er erg in had had hij haar al vast gepakt en over de rand heen getrokken. Ze slaakte even een gilletje toen ze werd meegetrokken en in het water kwam. Water stroomde ineens over de rand heen van het bad omdat hij ineens te vol kwam te zitten. Het water voelde heet aan op haar koude huid. Cornway begon haar kleding uit te doen tot ze naakt was. Ze keek hem eventjes aan. Ergens voelde ze zich wat raar mar ze kon het niet echt thuis brengen.

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 03-12-2014 00:00

-Middag-

(Cornway)
Ik kijk Leah aan en grinnik. Ik doe de kraan dicht en beweeg naar haar toe. Mijn beweging veroorzaakt dat er nog meer water overloopt. Maar ach.. Ik pak de zeep die langs Leah stond en hou het voor haar met een grijns op mijn gezicht. Nu, zo zat, was ik abnormaal vrolijk. Ik doe wat zeep op het washandje en wrijf ermee over Leah's schouder heen. Al snel trek ik haar tegen me aan. Leunend met haar rug tegen me. Zodat ik haar schouders, borsten en buik zo kon wassen. Terwijl ik mijn gezicht wat zijdelings tegen haar haren houdt.

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 03-12-2014 00:05

-Middag-

Als ze tegen Cornway aan wordt getrokken legt ze haar hoofd voorzichtig tegen hem aan. Ze kon niet ontkennen dat ze dit fijn vond.Het water was warm en ze voelde dat ze zelf aan het opwarmen was. Het probleem was nu wel dat ze geen kleding had voor straks... Ze liet Cornway zijn gang gaan om haar aan te raken, het maakte niet meer uit. Toch kon ze de gevoelens die ze voelde niet echt plaatsen. "Wil je dat ik ook wat bij jou doe?" Vroeg ze toen zachtjes.

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 03-12-2014 00:09

-Middag-

(Cornway)
"Hmm?" Ik kijk haar aan. "Doe wat je wil.. Leah.." zeg ik dan zacht. Terwijl ik haar verder was "Mij maakt het niet uit wat je doet." Ik ga met het washandje over haar rug heen. Daarna over haar benen. Ik was te moe om echt nog wat anders te doen dan haar gewoon even te wassen. So…

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 03-12-2014 00:11

-Middag-

Leah grinnikte zachtjes en voelde hoe hij haar waste. Ze liet het over zich heen komen. Ze voelde zich bijna weer in die trance komen waar ze eerder ook in was. Ze draaide zich om in het bad, water klotste weer over de rand heen en ze boog zich naar Cornway toe. Ze keek hem een paar seconden in de ogen en daarna drukte ze haar lippen op de zijne en sloot ze haar ogen. Een warm gevoel ging door haar heen maar het was nog altijd een onbekend gevoel voor haar.

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 03-12-2014 00:18

-Middag-

(Cornway)
"Ah?" ik kijk haar aan als ze zich omdraait. Ik kijk haar aan, god haar ogen.. en gezicht,, en haren.. alles… Waarna ik plots haar lippen voel. Mneehh.. ik weet niet of ik verder wil dan dit. Bedoel.. het loopt altijd in het honderd als ik verder ga. Nuja.. gewoon zoenen.. is.. oke toch? Er gaat geen extra ongeluk gebeuren? Nee? OKay.. daarbij.. ze koos dit zelf. Dus.. Ik sla mijn armen voorzichtig rond haar heen. Strelend over haar rug kus ik zachtjes terug. Maar al snel intenser. Ik hoor het water rond ons heen bewegen als ik haar dichter tegen me aantrek.

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 03-12-2014 00:21

-Middag-

Leah voelde zijn warme armen om haar lichaam heen. Ze sloot haar ogen en genoot ervan. Het hoefde niet verder te gaan, het was zo ook goed. Ze sloeg haar armen om zijn nek heen en opende voorzichtig haar mond om hem intenser te zoenen. Ze stak haar tong voorzichtig bij hem naar binnen toe. Het smaakte apart. Ze kroop dichter tegen Cornway aan. Hij rook en proefde naar drank, maar ze trok zich er niets van aan.

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 03-12-2014 00:24

-Middag-

(Cornway)
Ik voel haar warme, zachte armen rond mijn nek heen en hoe ze haar mond verder opent. Zachtjes raak ik haar tong aan met de mijne als ze het naar binnen brengt. "Hmmn.." zachtjes zuig ik erop, terwijl ik een hand op de achterkant van haar hoofd leg. Plagend pak ik vervolgens haar lip beet en bijt er zeer zachtjes op. Gewoon voor de intensiteit, niet om haar pijn te doen. Ik kijk haar aan. Waarna ik haar los laat en naar achteren ga. "Niks hier tegen… maar ik voel me niet zo goed worden.." zeg ik grinnikend terwijl ik mijn schouders ophaal.

Plaats reactie