School of the Moon 2014-2015

Speel hier de rpg
Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 03-12-2014 00:28

-Middag-

Leah begon zachtjes te lachen toen hij zei dat hij zich niet zo goed begon te voelen. Ze ging wat verder naar achteren en stond uiteindelijk op en stapte uit het bad. Ze keek om zich heen opzoek naar een handdoek maar besefte dat die blijkbaar gewoon in de slaapkamer lagen. Waarschijnlijkw aren die in de zomervakantie allemaal gewassen en nog niet in de badkamers gelegd. "Ben zo terug," zei ze zachtjes terwijl ze de deur opende en naar buiten stapte. Ze keek rond en zag de handdoeken, maar daarachter zag ze ook een roodharige jongen zitten die haar nogal verbaasd aan keek. Leah keek naar beneden en zag haar naakte lichaam. "Oh shit..." zei ze. Ze greep twee grote handdoeken en verdween snel weer de badkamer in. Met rood hoofd liep ze naar Cornway toe.
"Uhm... Je .. kamergenoot," mompelde ze toen zachtjes terwijl ze de handdoek om haar heen sloeg en de ander voro Cornway klaarlegde.

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 03-12-2014 15:23

-Middag-

(Cornway)
"Oh.. hij is hier?" Ik kijk naar de deur. "REMCOO?!" roep ik dan. "Eh! eh.. ehh.. ja…jaaa?" klinkt het zacht. "WAT HEB JE GEZIEN?!" "Ehh..n…niks! Helemaal niks!" klinkt het snel. Ik grinnik en wijs naar de deur. "Hij heeft helemaal niks gezien~ Opgelost~" grinnik ik. Waarna ik ook uit bad kom, net iets minder elegant dan Leah, en begin me af te drogen met de handdoek. Dan bind ik het rond mijn middel heen en kijk Leah aan, naar haar natte kleding, terug naar Leah. "Hold on…" klinkt het zacht. Ik wandel met de handdoek nog steeds rond mijn middel de kamer in. Remco houdt zijn aandacht overdreven goed op het boek dat hij vast had. Ik rommel in mijn kast en haal een driekwartsbroek met riem en een shirt van mij eruit. Al was die broek driekwart voor mij, voor Leah zou hij als lengte goed moeten zijn. Die shirt zou wel wat lang zijn, ahwell. Ik wandel de badkamer weer in. "Hier" ik hou de kleding zo recht mogelijk voor haar, wat lastiger is dan het lijkt.

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 03-12-2014 15:34

-Middag-

Leah keek even naar Cornway toen hij begon te schreeuwen. Ze deed daarna even haar hand voor haar mond om een gegrinnik binnen te houden. Remco had wel degelijk wat gezien maar blijkbaar durfde hij dat niet te zeggen. Ze keek toe hoe Cornway het bad uit strompelde en ze stond klaar in te grijpen als hij op het punt zou staan om te gaan vallen.
Leah bleef wachten toen Cornway weg liep. In de tussen tijd had ze haar kleding op de kachel neer gelegd om te drogen. Ze zou de kamer niet verlaten zolang Cornway zo dronken was als maar kon dus kon ze net zo goed erop wachten. Ze nam de kleding aan van Cornway die nogal dronken op zijn benen stond en ze moest zachtjes grinniken. Snel deed ze het aan maar pakte daarna haar potje zalf weer. Het lichaam van Cornway zat veel meer onder de littekens en wonden dan ze had gedacht. Ze liep naar hem toe en beval hem te gaan zitten op de wc (waar ze de klep van naar beneden had gedaan).

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 03-12-2014 15:44

-Middag-

(Cornway)
Ik kijk naar de zalf en zucht. Meh, hier had ik geen zin in. Toch ging ik maar op de wc zitten. Ik was te moe aan het worden om tegen te werken. Ik geeuw nogmaals en leun wat achterover tegen de wc aan. Zo moe. Ik sluit mijn ogen wat.

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 03-12-2014 15:48

-Middag-

Leah keek naar Cornway en begon opnieuw het zalf in te smeren dat door het badderen er af was gewassen. De wonden moesten wel verzorgd worden. Leah merkte dat Corway steeds verder in slaap leek te vallen dus ze ging snel te werk. Als ze klaar was klapte ze voorzichtig in Cornways gezicht. "Hey, je kan hier niet slapen," zei ze toen tegen hem terwijl ze hem overeind trok. "Kom, hup, naar je bed toe."

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 03-12-2014 16:14

-Middag-

(Cornway)
"Hu?" Ik schiet wakker maar wordt al snel overeind getrokken. "Ik kan overal slapen.." mompel ik droog. We komen de badkamer uit. Remco kijkt voorzichtig op maar kijkt dan snel weer weg. Met een grote plof laat ik mezelf op bed vallen. Om meteen in slaap te vallen. "Uhhm.." klinkt het zacht van Remco. Als hij zeker weet dat ik slaap. "Sorry.. voor daarnet.. uhhm.."

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 03-12-2014 16:18

-Middag-

Leah begeleide Cornway naar zijn bed toe en keek toe hoe hij direct in slaap viel. Ze trok de dekens onder hem vandaan aangezien hij nog altijd niet aangekleed was en trok die over hem heen. Ze keek op toen Remco tegen haar leek te praten en ze draaide zich om naar hem en gaf hem een glimlach. "Maak je geen zorgen, ik sta ineens bij jullie in de kamer," zei ze toen tegen hem maar ze werd wel rood. Ze keek weer naar Cornway. "Ik blijf nog even als je het okay vind."
Ze streelde Cornway even over zijn hoofd heen en glimlachte toen. Ze kroop bij hem in bed achter hem (zodat ze tegen de muur lag), lekker warm zo en keek naar hem maa rhad ergens niet in de gaten dat ze ook steeds verder weg zakte in haar slaap.

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 03-12-2014 16:33

-Nacht-

(Cornway)
Langzaam open ik mijn ogen. God, hoofdpijn, ik had die fles niet volledig moeten leegdrinken. Geeuwend sta ik op en wandel naar de badkamer toe. Remco sliep nog. Het was dan ook nog midden in de nacht. Hmm.. ik heb niks aan.. heb ik me echt volledig uitgekleed voor ik in bed kroop? Achja. Ik wandel de badkamer in en frons diep. wat. Ik pak het rokje dat op de kachel lag beet en bekijk het. Dit leek Leah's rokje wel? Maar waarom is het hier?!

(Ella)
Voorzichtig klop ik aan Greadr's deur. Ik weet dat het zowat midden in de nacht is, maar Leah is nog steeds niet terug nadat ze met Cornway mee is gegaan. En ik ben best bezorgd. Opnieuw klop ik aan. "G..greadr? Ik ben het.. ella..eh… Leah.. Leah is nog altijd niet terug…"

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 03-12-2014 16:39

-Nacht-

Leah had de hele nacht warm in de armen van Cornway gelegen. Nu was een groot deel van de warmte ineens verdwenen. Ze opende verdwaast haar ogen maar ze was te moe om ze open te houden. Ze besefte zich even niet meer dat ze eigenlijk allang naar haar eigen kamer had moeten gaan. Ze sloot ze weer, maar ze was half wakker en half in slaap. Ze deed wel een poging om haar ogen te openen maar ze bleef er tegen vechten omdat ze eigenlijk direct weer dicht vielen.

Greadr schreef de laatste dingen nog even op. HIj had net op de tijd gekeken en was geschrokken over hoe laat het alweer was. Hij had de hele dag de tijd uit het oog verloren en morgen begonnen de lessen alweer! Hij zou moe in de klas komen, dat was al iets dat zeker was. Hij sloot zijn schrift en wilde net naar de badkamer lopen om zichzelf klaar te maken als er op de deur geklopt werd. Hij trok een wenkbrauw op en liep toen in de richting van de deur. Hij had een kamer voor zichzelf omdat hij ook op de school woonde. Hij opende de deur, nog steeds volledig gekleed en keek naar Ella die er vermoeid voor de deur stond. "Hey, wat zei je? M'n deur laat niet veel geluid naar binnen," zei hij. "Moet je niet al gaan slapen? Je ziet er verschrikkelijk uit," niet dat hij er zelf veel beter uitzag met wallen onder zijn ogen.

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 03-12-2014 16:58

-Middag-

(Ella)
"Hoor wie het zegt, wie ziet er hier verschrikkelijk uit?" mompel ik droog terwijl ik mijn handen in mijn zij zet. Ik zucht diep. "Leah is nog steeds niet terug.." zeg ik dan zacht. "Ik heb haar niet meer gezien sinds met Cornway.. Ik maak me zorgen.." Met grote ogen kijk ik greadr aan. "Ik wist niet naar wie anders te moeten gaan!" Paniekerig haal ik mijn handen door mijn haar. "Ik had misschien eerder moeten komen! Maar ik dacht.. misschien is ze wat aan het doen of.. is ze ergens heen gegaan.. maar het is nu al bijna 3 uur!"

Plaats reactie