School of the Moon 2014-2015

Speel hier de rpg
Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 03-12-2014 17:05

-Nacht-

Greadr keek naar Ella en snapte haar bezorgdheid. Het was inderdaad al laat en als Leah niet terug was gegaan... Hij pakte zijn badjas en legde die over de schouders van Ella heen. Ze was nogal kort aangekleed en het was best wel afleidend. Vooral iets wat geen goed idee was als ze naar Cornway zouden gaan.
Hij gaf haar even een bemoedigende glimlach en liep toen in de richting van de verdieping waar de jongens sliepen. Hij keek rond, bij nacht zag het gebouw er altijd zo anders uit en het was even zoeken waar Cornways kamer was. Al snel was die echter gevonden en Greadr klopte aan de deur, hard genoeg om iemand wakker te maken.

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 03-12-2014 17:22

-Nacht-

(Cornway)
Ik kleed me aan en wandel terug de kamer in. Ik had Leah's kleding in de hand en kijk ik diep fronsend naar. Maar echt.. hoe komen die hier? Wat.. Ik kijk naar mijn bed. What.. Ik knipper het licht aan. Remco werd er niet eens wakker van. Eh.. waarom heeft ze mijn kleding aan. Wat? Dan klinkt er geklop op de deur. Zo laat? Wat is er hier aan de hand? Ik open de deur en zie Greadr en Ella. "Eh.." Ik was zo verbaast. Hoe.. wat.. Ik kijk achterom naar Leah. Dan naar de kleding in mijn hand. Oke dat laat me echt wel enorm schuldig lijken...

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 03-12-2014 17:32

-Nacht-

Greadr kijkt naar Cornway die volledig aangekleed was. Hij leek wat vast te houden en Greadr zijn ogen volgden naar zijn hand en zagen direct dat het het rokje was van Leah die ze vandaag aan heeft gehad. Greadr zei niet eens wat en duwde Cornway opzij en liep de kamer in en zag Leah in het bed van Cornway liggen (die zich 's nachts met haar handen in het verband had gewikkeld dat er nog lag van avond ervoor). Ze leek wakker te zijn en wat met het verband bezig te zijn om het los te krijgen. Cornway pakte zijn mes en maakte het verband los en draaide zich toen woest naar Cornway.
"Hier kom je niet mee weg," gromde hij dan kwaad naar Cornway. Hij trok Leah overeind die slaapdronken wat beduusd voor zich uit keek.
"Ik ga je nu direct melden bij de directeur, het gaat me niet schelen dat het midden in de nacht is. En je komt niet eens thuis, want dit is gewoon ontvoering en ik zal zorgen dat ze je ergens ver weg opsluiten."

Leah luisterde slaperig naar wat Greadr allemaal zei. Het dronk niet direct tot haar door. Ze sloeg haar hand voor haar mond toen ze moest gapen maar toen ze besefte wat Greadr had gezegd werd ze compleet helder.
"Wat? Nee, Greadr!" Zei ze en pakte zijn arm vast en probeerde zijn aandacht te krijgen maar hij schudde Leah van zich af.
"Ik hoop dat je je spullen nog niet uit gepakt hebt. Dat meisje van vorig jaar was ook jou schuld he? Ik zou het maar direct bekennen," gromde Greadr kwaad.
"Greadr stop het is niet wat je denkt!" Piepte Leah. Ze liet haar blik even op Cornway vallen en daarna naar Remco die ook slaperig wakker was geworden van de geluiden.

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 03-12-2014 17:45

-Nacht-

(Cornway)
Ik volg Greadr's blik naar het rokje. "Uhm.." maar ik kreeg geen tijd om te antwoorden. Natuurlijk niet. Eh.. waarom is er verband bij Leah? Waarom heeft ze mijn kleding aan? What the hell is er gebeurd?! Dan draait Greadr zich al woest naar me toe en begint me van dingen te beschuldigen. Natuurlijk.. van vorig jaar. Ik draai met mijn ogen en gooi Leah's rokje van de grond. "Sure.. whatever.." klinkt het van mij. Opsluiten is waarschijnlijk beter dan thuis. Dus het maakt me niet echt uit. Ik kijk Greadr met een droge blik aan. Remco werd wakker van al het geschreeuw… "Wha.. wat is er…" geeuwt hij. Ik kijk hem aan. "Hij zegt dat ik Leah verkracht heb.." zeg ik schouderophalend. Remco fronst. "Maar.. ik was hier.." zegt hij zacht. "Ze gingen samen in bad." Droog kijk ik remco aan. "Say what? WAT hebben we gedaan?" "Samen in bad.." Ik frons nog dieper. "Leah, what the HELL is er allemaal gebeurd gisteren?!"

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 03-12-2014 17:50

-Middag-

Leah keek naar Remco die blijkbaar wel de kans kreeg om Greadrs tirade tegen te houden. Leah kwam overeind van het bed en keek Remco even dankbaar aan en ging toen zo staan dat ze Cornway en Greadr beide aan kon kijken.
"Cornway lag dronken in het bos en ik heb hem terug naar de school gebracht. Hij was ontzettend smerig dus ik heb hem in bad gedaan en ik ben uitgegleden en ook in bad terecht gekomen. Er is niets gebeurd. Ik had mijn kleding laten drogen, Cornway heeft andere kleding voor me gepakt waarna hij in slaap viel op zijn bed. Ik heb besloten gewoon bij hem te blijven voor hij domme dingen doet, maar blijkbaar heb ik mezelf in het verband gerold." Legde Leah simpel uit. Remco kon vast wel raden dat het niet de hele waarheid was maar ze hoopte dat hij er niets van zou zeggen. "Zoals ik dus al zei, er is niets gebeurd en gewoon een misverstand."

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 03-12-2014 18:19

-Nacht-

(Cornway)
Met een diepe frons kijk ik Leah aan. "Wat..?" herhaal ik. Dan wrijf ik gefrustreerd over mijn voorhoofd heen. Wat is dit toch allemaal. Grommend pak ik mijn jas beet. "Los het allemaal zelf op. roep me als ik 'weeral' van school gestuurd zal worden.." Ik had hier echt geen zin in. Dit is de laatste keer dat ik drink! Wat heeft dit allemaal te betekenen?! Ik doe mijn jas aan en wandel naar de deur toe.

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 03-12-2014 18:32

-Nacht-

Leah keek Cornway aan die het niet wilde geloven en de kamer verliet. Daarna draaide ze zich naar Ella en Greadr. "Misschien moet je je wat minder in andermans zaken bemoeien Greadr," zei ze toen met een zucht, maar niet zo zeer kwaad. Ze gaf Ella even een kleine glimlach voor ze Cornway achterna liep.
"Wat weet je nog van gisteren?" Vroeg ze toen op een dwingende toon en ze klonk als iemand die niet zomaar op zou geven hem nu te volgen.

Greadr keek naar Remco en dan naar Ella.
"Uhm... Sorry voor het storen," zei hij toen tegen de jongen en liep naar ELla toe en legde een hand op haar rug om haar naar buiten te begeleiden.
"Dit... was ineens heel anders dan ik had verwacht," bekende hij toen eerlijk.

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 03-12-2014 19:13

-Nacht-

(Ella)
Ik kijk naar Greadr als hij me naar buiten begeleid en praat. "Greadr.." begin ik zachtjes. "Ik snap goed dat Cornway de hele tijd verdenkt wordt.. maar ik denk dat er iets anders gaande is. Wat Leah ons niet verteld.." Ik krab over mijn wang heen en kijk weg. "Die reactie van Cornway was vreemd… net dat.. wat er vorig jaar gebeurd is niet lijkt te kloppen.. hoe weten jullie eigenlijk dat het Cornway was? Heeft het meisje het gezegd? Heeft iemand het gezien?"

(Cornway)
"Ga weg" zeg ik bot. Ik wandel de trap af, wat sneller nu, trachtend Leah af te schudden. "Of ik geef je een minder aangename waarschuwing" probeer ik te dreigen. Tssk waarom laat ze me niet gewoon met rust? Altijd als zij er is gaat alles fout...

Leah Breäd
Admid Leerjaar 1
Berichten: 3735
Lid geworden op: 31-05-2009 21:38

Bericht door Leah Breäd » 03-12-2014 19:20

-Nacht-

Greadr keek even naar de grond. Hij wist dat Ella gelijk had maar hij wilde het dan ook graag oplossen maar zou niet weten hoe. Hij keek naar Ella toen ze over het meisje vroeg. "Niemand heeft gezegd dat hij het gedaan heeft. Als het meisje het gezegd had, dan was hij allang van school af geweest. We verdenken hem, alle aanwijzingen leidde naar hem toe," vertelde hij terwijl hij verder de gangen door ging. "Maar ik zal hem maar met rust laten. Wil je kopje thee?" Vroeg hij toen aan haar.

Leah begon ook sneller te lopen om hem proberen bij te houden. Ze ging uiteindelijk voor hem staan en blokkeerde hem de toegang. "Denk je werkelijk dat die waarschuwingen me nog iets doen nadat je me deze middag al gezegd hebt dat je me niets aan kan doen omdat je me te warm en zacht vind?" Zei ze toen en keek hem recht aan en blokkeerde elke stap die hij zou proberen te maken. "Je bent heel eerlijk als je dronken bent weet je, maar dan zal ik nu ook vertellen wat ik jou heb gezegd deze middag. Ik heb tegen je gezegd dat ik je niet zou aangeven, je in bescherming zal nemen. Dat als je frustraties had je die op mij gaat af reageren. Ik heb gezegd dat ik je boxbal zal zijn, je seksslaaf en wat je nog maar meer nodig hebt ter afleiding, dit om je proberen te helpen zodat je een beter beeld zal geven voor de rest van de school, dat niemand je meer zou verdenken," zei ze tegen hem. "En ook in de zomervakanties zal ik ervoor zorgen dat je niet naar huis hoeft," zei ze zachtjes tegen hem.

Ella Amaris
Admid Leerjaar 2
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-04-2009 16:06

Bericht door Ella Amaris » 03-12-2014 19:27

-Middag-

(Cornway)
W…b….a… Met een diepe blos op mijn wangen en volledig verstomd kijk ik haar aan. Wat.. watthe… why.. Ik schud fel mijn hoofd, trachtend mezelf wakker te krijgen. Oke, dit word geen alcohol meer voor mij. Ik probeer langs haar heen te komen maar ze verzet zich elke keer. … … Ik draai me weer om en wandel snel de gang door. Richting Greadr. "Dit moet even.." grom ik naar hem toe terwijl ik hem bij zijn kraag pak en hem een slag in zijn buik geeft. Ik draai me om naar Leah "Je hebt nu al gefaald! En laat me nu met rust!" roep ik dan naar haar. Ik zie hoe Ella bezorgd bij Greadr staan en vervolgens naar mij kijkt. "Wat..?" brom ik naar haar. Plots draait ze zich zo snel dat ik haar voet niet zag aankomen die in mijn gezicht belande. Gefrustreerd kijk ik op als ik op de grond terechtkom. Heeft ze me nu gewoon gestampt in mijn gezicht?! Wat doet zij ninjutsu ofzo?! Kwaad wrijf ik over mijn kin heen. "En kunnen we nu allemaal eens stoppen met die drama!" roept Ella kwaad. "Deze magische wereld lijkt eerder op een reality reeks!"

Plaats reactie